Thursday, May 26, 2011

speechless

yeah..xterkata bila jumpe something yg xdisangka2..
hurmmm...sgt2 terkejut melihat perubahan sorg hamba ALLAH nie..
melihat die yg sgt2 lain sampai aku sendiri hampir xkenal..
melihatnya membuatkan aku terfikir,kenapa dan mengapakah begitu jadinya????
kenapa berubah 360darjah??? sebab aku ke ko jd mcm tu kawan??
salah aku ke ko jd camtu??? ape dah jadi dgn hidup ko???? knp sampai camtu jadinye????
well,aku tau manusia berubah tp knp berubah sampai camtu sekali???
agaknya sbb bertahun xjumpa,xcontact sampai aku sendiri dah xcam kawan sendiri..hurmmmm....sowi..
dulu ko ckp pe kt aku?? tp ko sendiri?? hurmmmmm...
kalola boleh,aku nk ckp kt hamba ALLAH tu,knp die jd camtu..pe yg dah jd kt die sebenarnya..
hei kawan..ko yg aku kenal bertahun2 dlu xmcm yg aku tgk skrg..ko ckp ko kuat,tabah tp pe dah jd nie?? jgn jd bodoh kawan..aku tau ko xcamtu..aku harap pe yg aku tgk tu xbetul..hmmm....
aku minta maaf kalo aku penyebab ko jd camtu.. sori sgt2..aku nak ko tau walau apapon jd,ko tetap kwn aku dunia akhirat..tu yg pasti..sori kawan (T_T)

*missing u :(

No comments:

Post a Comment